Tisdag eftermiddag...

Hej!
Nyss hemkommen från skolan. Varit en riktigt tuf dag idag :/
Nationella i engelska, både skriftligt, hör och läsförståelse.
Det gick väl inte riktigt enligt förväntningar, men hoppas på mer än
G iaf :) haha

Efter skolan så gick jag in till A6 och kollade på lite kläder igen.
Hittade otroligt mkt fint idag igen, både på hm, bikbok, vila och vero moda.
Frågan är vad man ska köpa, har ju inte världens bästa ekonomi liksom :/
Hmm sedan tog jag bussen ner till stan och där gick jag endast inte på
Gina tricot, där hittade jag typ 5 plagg som jag verkligen blev helt förälskad i.
Aaaa blir galen på alla kläder, vill ha allt men ekonomin tillåter inte som sagt!

Förskott på lönen TACK! Nee det kan jag inte få, men man får tänka positivt att
efter sommaren kommer man ah hur mycket pengar som helst at shoppa up :D:D:D

Ska sluta prata skit nu och göra lite nytta :) Mamma sa att jag skulle städa iordning innan
hon och pappa kom hem så får väl sätta fart nu då:/

HAVE A NICE DAY!

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0