Uttråååkad

Åååh va skönt det var att bli klar med näringsläraarbetet.
Vi skulle typ skriva in vad vi ätit exakt under en vecks och sedan
kolla hur bra man äter och hur mycket man idrottar, inte världens roligaste
men man måste ibland.
Har faktiskt inte alls så mycket plugg framför mig men en sak som jag
oroar mig för är alla nationella poven som kommer framåt denna månaden:S
Låter läskigt men det kommer nog gå bra :) Det var ju ganska lätt i 9:an iaf :P

Dagens stora fråga är: Vad ska jag göra resten av kvällen ?:S
Har verkligen inget att göra , sitter bara på min feta rumpa och glor på TV eller
sitter framför datorn:S
Får väl ta mig en springtur senare om jag orkar :S Har ju två hårda pass imorgon att
se fram emot:)  Vi får se.

HV - Linköping ikväll med ju :) Kanske man skulle bänka sig framför TV:n då för
"ovanlighetens" skull. We wil see :)

Nu vet jag vad jag ska göra :) Jag ska ringa till Lina om se hur hon mår sjuklingen :)
Får hoppas på att hon blir frisk nu till helgen, för vi har STOOORA planer ;) Hehe

 Krya på dig♥

Ska dra nu , innan jag växer fast :)
Take care
// Lisa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0