HANSSON´S LOGE

GOD FÖRMIDDAG !

Då var de söndag igen, och i morgon börjar en ny arbetsvecka.

Men inte vilken arbetsvecka som helst, utan min sista. . . Wiiiie =)

Går dagen spänderades först med tjejerna,

sedan drog jag ut till HANSSON´S LOGE

med Anton, Erik, Antons brosa Oscar & deras kusin Danne !

De va grymt kul & mycket bra band. Träffade på massa roliiigt folk.
Somnade vid 5 i dag på morgonen. Låg & pratade med Fritte hans kompis fick åka in till sjukhus,
hade hamnat i slagsmål eller nått, så han bröt armen och blödde som fan och såå uch=/






Månsson & perik ( lill erik )


fråga mig inte vad vi gör ? hahaha
Det var en skiiit kul & lyckad kväll ialla fall !



Satt & räknade innan & det är bara 12 & en halv

dagar tills vi sitter på palanet, på väg till Turkiet.

Shiiit va ja längtar nu, vi kommer ha de så DAM kul.

Om vi hittar dit vill säga, ni vet när jag är med så kan ALLT & då menar jag ALLT hända.

Vi kanske hoppasr på fel plan ? Eller missa planet ?

Eller så hoppas vi på rätt plan men missar sedan bussen som går till hotellet?

Haha neeh uch så få ja inte tänka. Jag har ju med mig mina Lisaor så dom få la ta hand om de

som sagt va :)

Idag kommer familjen hem. Mamma, Pappa & Calle kommer hem från Kalmar där dom har spelat cup.

Men brossan har inte fått spela något första dagen blev han sjuk halsont och feber & så vidare... Tycker så synd om han.

Han som hade sätt fram emot de så mycket.. Hoppas han mår lite bättre idag, så han få vara med en liten stund på FINALEN!

Fast han ska ju inte spela om han inte mår bra ! Ja vet ju själv va som händer uch :/ aja sen kommer Syrran hem från afrika idag också :) Wiiiie

Hoppas dom har haft de kanon bra!

Nu ska ja ner & kocka lite färdig mat ! haha Ha det suveränt babys ! Puss♥

L.Axelsson- hur bra som helst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0