Hemma igen..

Sjukt fort tiden går ibland asså... redan hemma efter en rett intressant vecka el va man säger ;)

Vi har då spelat golf vare dag, vilket inte va så lätt deras banor e så sjukt svåra! men vann iaf de första 3dagarna så fick lite pris för de:)


Här fick ja va me på bild som lagkapten för sverigelaget, det är typ volvochefen el nått som ska ge en chek till eastbournsdowns. Så jag ska va me i englands tidning nångång nu denna veckan :D hahaa rättt kul faktiskt.


En kväll bowlade vi :) å här ser ni min otroligt snygga style! fanns oxå lite annat kul ;)

Till vänster sitter James som ja bodde hos hela veckan, sen e de Pihl o jag.

Golfbanan                           Jag och Edvin            2engelsmän jag spelade med


PARTYPARTYPARTY      ja o pihl                syrran standar jag & pappa

Ja o lite festande blev de ju oxå! shiiet vilket supande de va där!! man får ju köpa sprit där nere redan när man e 18 vilket rett mång va ;D kul kul kul

(orkar inte skriva så ingående om nått, har haft en skitdag idag..så orkar inte, ni får iaf många bilder att kolla på! )

// LISA PERSSON - GO BEFORE IT´S TO LATE

Kommentarer
Postat av: Lisa A

Vad har hänt stumpan ? <3

2008-08-05 @ 22:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0