SMULTRON

Tjenare SMULTRON =)

Jag har precis bakat massa till jobbet i mon duktigt va ?
Fast som ni kanske alla vet så eeh ja ju inte så duktig i köket, men ja kan glädja
er om att jag lyckades för en gångs skull. Eller i och få säg så har ja inte smakat på de än... aja =S

Sista dagen på jobbet i morgon, Wiiie jag går och sjunger på den här

Och så finns det dom som har fler flera veckor kvar och så finns det dom som slutar just i morgon :=D

Nu längtar jag verkligen. Fast nästa vecka har jag mkt för mig då med. Shit assså. ajaj ska nog hinna med allt hihi !

Juste ja alla mina bilder försvann på datan igår...suck,
men när man söker på dom så kommer visa av dom fram. MYSCO =S
Och våran data sprängs la snart, det går hur segt som helst. En bort förklarning till varför ja
inte ha skrivit så mkt. Men det är faktiskt en sann bortförklarning. När ja kommer hem från TURKIET blir det till att
inhandla en ny DATA !

föresten i mogron är det bara 7 & en halv dagar kvart till vi åker , de ni ? Låter gött intersant ? =P
Erkänn att ni är avundsjuka ? ........ japp ja viste la de !

Aja nu ska ja sova, eeh jätte trött. Det va la ett JÄTTE roligt inlägg......NOOOOT
Sov så gott nu sötisar !  Puss

L.Axelsson- TURKIET =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0