Swissch så var helgen slut ...

Jahaa redan söndag, va fan ska man göra på söndagar ?
Har aldrig nåt att göra på söndagar, sova typ ..
Det är väl lika bra att göra det för imorgon väntar jobbet , nästsista veckan wiiiie :)
Längtar till fredagen den 15 Augusti men ännu mer till den 16 :)
Ingen har nog missat vad som händer den 16 Augusti ?:O För er om har missat
det så är det så här att jag (Lisa A) Lina, och Lisa åker till Turkiet för att partaja och sola&bada :)
Kommer bki underbart inte sant tjejer ?

Helgen kortfattat:
Fredag : "Fest" hos branko, blev int så mkt till fest , och som Lina skrev i det tidigare inlägget så
var det met lamt. Så vi åkte ner till stan för att ta oss lite nattamat på Donken :)
Sedan träffade vi Baby :) Åkte hem , baby va hos mig till fem på morgonen sen åkte han hem, så onödigt,
kunde ju lika väl sovit här .... HAHA

Lördag: Baby kom hit runt 3 -4 tiden , åkte in till A6 , han köpte ett par nya skor sedan drog vi en runda
inne i stan sedan heem :) Myskväll md film popcorn och gos. Just det vi lånade syrrans moppe , gissa om
jag var räss när han skulle skjutsa mig på den :S hehe
Senare runt 9 tiden åkte vi in till stan , hämtade upp Philip, Donken även denna kvällen , FY på mig !

Joo det blev en rätt så lyckad helg, men fan va tiden går snabbt när man har kul ... :(
Just det någon som har några förslag på bra musik just nu , sitter nämnilgen och laddar ner lite , men
kommer inte på så mkt bra :S heheh

Gotta go , seee ya !!

L i s a a n d e r s s o n ♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

Fan va ja längtar vi kommer ha de BÄST !

2008-08-03 @ 16:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0