MUSIK E LIVET

Gooood afternon sweethearts

Jag få la passa på att skriva lite, så länge jag väntar på att Lisa kommer hem.
Hon hade varit & handlat, kanske en anledning till att ingen svarde hemma hos henne.
Hihi.  =)

Satt & kollade på massa bilder från Kreta förra året. Snacka om att man längtar ner till värmen nu nu & nu !
Men jag ska försöka hålla ut. Det är inte lång tid kvar nu. Men de ska bli så härligt att åka väg en vecka.
Jag tjötar om Turkiet hela tiden, kan lixsom inte sluta tänka på de =S







Jag i sexan



Jag i femman ( med min normala hårfärg )


PETER & SYRRAN ( också med sin normala hårfärg )


jag & agge för väldigt länge sen :P





Nu ringde Lisa så ska draaaaa ha de ! :)

L.Axelsson

Kommentarer
Postat av: ttansuuu

nice gurl =)

2008-08-24 @ 11:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0