LÖRDAG

Hej snyggingar !

Har äntligen fått in internet på min bärbara.
Tur de för brossan har tagit med sig den andra data.
Han är & lanar. Haha.

Igår va jag hemma hela kvällen.
Hade lite huvudvärk + att ja va hemma med brossan.
Vi spelade lite kort, gjorde mat och kollade på film.
Men jag somnade väldigt väldigt tidigt.

Vaknade 07.30 idag pigg som FAN!
Gick upp satt mig framför TV:n en stund.
Lagde sedan lite frulle på de.
Ikväll ska ja vara med mina Älsklingar<3
Vi få väl se va vi hittar på. Har försökt att ringa hem till Andersson
i över en timme nu men de e typ upptaget eler nått. hihi

Men medans jag sitter här och väntar få jag väl bjussa på lite gamla bilder.
För på denna datan har ja lite bilder :) wiiiiie


Lisa.A & jag i kreta förra året :)


=)







stockholm för 3 år sen


jag för tre årsen hahah

neeh nu ska ja drraaaaa mig ha de knaon ! Pu
ss

L.Axelsson

Kommentarer
Postat av: tTt_ansu

who are they? ı guess ı saw them somewhere may be in antalya =)

2008-08-24 @ 11:25:22
Postat av: Lina

Its pics from kreta :P

2008-09-15 @ 17:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0