EN ELEFANT SOM RIDER PÅ EN MYRA SOM FLYGER. . . . . .

Shaooo Hetingar !

Allt är bra med er ? Det får vi inerligt hoppas i alla fall.
Här är det kanon, like always..
Sitter framför burken, vaknade halv sju i morse ?
Va e de för fel på mig ? tss..
Fixade i ordning lite i köket sen kollade ja på miami ink.
Och nu sitter man här igen.

Igår Fredag jobbade jag 7-16 sedan blev det in te stan en snabbis köpte en T-tröja
(ni få se den snart) Bussade sedan hem för att ta en dusch & sedan tralla mig bort till Lisa.A.
Där vi gjorde i ordning oss för att möta isabella & hennes kompis för att sedan festa loss lite. . . . .
Trodde vi. Det blev inte så mkt partay va mest lamt, men vi hade kul ialla fall. Vi drog och åt ååh sedan träffade vi Varre
( lisas P-vänn ) så åkte lite me han åååh så. Och jag fick värsta skoskaven, DAM va ont de gör :/ kan inte ha några skor !




GÅRDAGENS OUTFIT
Axelsson


 

Rosa ny T-tröja - ginatricot
Rosa skärp- Bikbok
Svart hög kjol- Ginatricot ( de va en klänning innan men syde om den lite )
Svarta pumps- skoaffären där vid Eurostop ( kommer aldrig håg va den heter )

Vill egentligen ha mina rosa pumps, men hade ju skoskav, och de gjorde så dam ont men men thats the life =)

Lisa hade på sig .  .  .  .  .  .  .

a


Min boddy från-
Gina. T 
Svart hög kjol- HM ( ha ja för mig )
Svarta tyg skor- HM
Halsband- Är inte säker men tro de e från GK´s


Fick ta 1000 kort på henne, hon kunde ju inte stå still ;) hahah !
Söt du eeeeh <3

HOS BRANKOOOOO
Tackförentrevligkväll

Nu ska ja fortsätta med min städning...suck !
Ha en kanon dag !
Puss♥

L.Axelsson- Vi rockar fett, allt går rätt, & hatten sitter snett



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0