För att kunna gå på vatten, måste man kliva ut båten

Tjooohoooo SNYGGINGAR =)

Hoppas allt är suveränt med er !
Det är de självklar här, bara några dagar kvar
sen drar vi, jag längtar som fan.
Sola, bada, festa, shopa, ååååh <3

Sitter & lyssnar på nickelback- rockstar, älskar den låten hihi =)

Juste ja,  ska till tandläkaren om 2 timmar.
Få hoppas att man inte har nått hål. Men ja va bara tvungen att beställa tid
för det har isat på min tand :/ uchuch... hihi

Jag har rätt mkt ja ska göra denna veckan.
Fast det är la bra de. Då går väl tiden snabbt.
kan inte fatta att skolan börjar om bara en vecka. =S tur att man missar början =P




Måste inhandla lite saker till turky innan jag åker också.

Shampo, balsam & tvål
Bodylotion
tandkräm
tandborste
tidning
solkräm
hårinpackning
salta apor ( fast de köper jag nog på flygplatsen )


Värdens underbaraste ställe i HALMSTAD !


finns det ormar med två huvun ? HAHA







vet in va ja ska göra nu, städa mitt rum sen stryka...
låter roligt va ? hahah  Ha de kanon gott FOLK =)

Puss♥

L.Axelsson- otroligt underbart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0