Söndag = Pluggdag

Idag har jag fan pluggat ihjäl mig. Började vid 12 och sitter fortfarnde med skiten och klockan är 7 nu :O
jag kom väl på idag att min bok sak vara utläst tills på tisdag och Lilla Lisa har inte ens öppnat boken
då är man inte smart. Så har suttit och läst hela dagen, och läsa är det tråkigaste jag vet.
Men vad gör man inte.
Nu har jga läst ut boken iallafall , men då har jag tyskaboken som väntar....
Orkar inte mer, har fullt upp dessa två veckor framåt.

Tisdag: bok utläst + inlämning av samhäll
Onsdag : Tyskaprov
Fredag : Historiaprov

Onsdag : Matteprov
Torsdag : Engelska redovisning

Japp ni ser, kommer inte få en lugn stund de närmaste två veckora.
Men sen jävlar kommer jag chilla genom hela lovet om jag inte ska jobba lite då vill säga.

Nehepp tyskaböckerna skriker efter mig nu , ha en bra kväll :)

// Lisa A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0