Bara en i mängden...

Hej hopp i linginskogen :P

Sitter och funderar lite , men kommer inte fram till så mkt , men ändå !!
Det är skönt att stta säg eller gosa ner sig i sin säng och bara tänka,
tänka på allt som rör sig inne i huvudet.
Just nu känns det inte som om mit liv är på topp, eller vissa delar , men andra
inte :S Lite tråkigt att jag känner som kag känner.
Men hoppas på att det blir bättre....Men just det att man har gåt runt och längtat
och längtat efter nåt som man ine alls känner fr just för tillfället, känner mig liksom
inte som en i mängden.... :/



Nee nu ska jag inte lipa nåt mer.... helgen kommer bli kanonrolig :)
På fredag blir det nog bara mys förhoppningsvis :)
Lördag blir det först stan med Isabella och där blir det en jäkla massa
shopping vill jag lova :) hehe
Efter det så ska Varant och jag på massage och efter massagen så bli det
ut och äta nåt gott :) Mysigt va?
Söndag , LAGER 157 i hope :)  Tro det kommer bli så men man vet aldrig säkert
när det gäller Varant, han är lite vimsig av sig, men tycker om han iaf  :P

Nu ska jag kolla på tv och mysa bort resten av kvällen i min ensamhet :)
Men det är skönt att vara ensam ibland.

P.S har inga bilder på denna datorn det är därför det blir lite tråkiga inlägg, men väntar
man på nåt gott väntar man aldrig för lägne ;) heheh

L i s a a n d e r s s o n - svarta fåret 

Kommentarer
Postat av: lisa

gumman? glöm inte att du har vänner som är till för att prata med! ingenting blir ju bättra om man inte bara håller det inne.

2008-07-26 @ 17:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0