ENGLAND HÄR KOMMER JAG :D




Inatt drar jag ;D
Har precis packat, tur att dem ökat vikten sen sist med 9 kg, hade aldrig fått me mig allt annars!
Ja ska altså bo hos James Redmond i en vecka nu o bara spela golf hela dagarna o ha så grymt kul på kvällarna med alla engelska killar + de killarna från sverige (standar, malmberg, berglund m.m.) inte helt fel!!

Tyvärr så vill ja inte lämna sverige riktigt än..de fina vädret skulle ju hålla i sig t på fre, o så har ja en annan sak att reda ut oxå...som är en sån TÖNTGREJ!!!!!!! men men ingenting ja tänker bry mig om just nu, det får va tills ja kommer hem igen :/

njut av vädret nu de kanske är den sista sommarvärmen vi får i sverige (utan att låta pesimistisk asså)  ;)


// LISA PERSSON -------------

Ni möts när du är ledsen, den finns alltid där.

Den vet om din innersta längtan och alla sorger du bär.

Men aldrig den skulle skvallra, inte säga ett knyst.

För den din älskade kudde, är alltid tyst
varför kan inte vi va den?!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0