Lev livet som satan innan satan lever livet med dig

God Morgon! Eller aah jag har varit uppe sen åtta. Men ja vet att de finns såna som sover till ett två och kanske till och med tre. Harregud man sabbar ju typ hela dagen då ju.. Enligt mig i alla fall. Igår var det grillkväll med tjejerna. Och jag mestkocken skulle grilla köttet & glömde bort de så de började brinna och blev helt svart. Ni ska ¨få se bild på de senare.

Jag lovade ju också er att ta kort, men de va inga batteri i kameran. Så ja ta massa kort ikväll istället. För då blir de ju PARTY  Snacka om att man är taggad till 1000!

Men den stora frågan är hur ska man komma dit och hem ? det är ju mitt ute i skogen? aja de ordnar sig nog alltid.
Taxi kanske ?  De e sånt man märker. Vi tänkte först cykla, men ändrade oss snabbt. Ja menar hade vi äns kommit dit eller hem då? I dont think sooo=S

En stor fråga e me va ska man ha på sig ???? Shit asså ja tänkte först ha min nya jeans. och en snygg topp till de.
Men vi få se vi få se :)


Aja nu ska ja ta en lååång varm dusch sedan skruva upp musiken och fixa i ordning mig lite.
Seeeeya ! Puss♥

L.Axelsson- Lyckan smyger sig in genom en dörr du inte visste stod öppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0