Ny favoritfilm ? JAAA

God kväll god kväll
haft en bra kväll/natt? Min har väl varit ok .....
Strul som vanligt med dej , fattar inte va det är du försöker
visa för mig, blir galen. aaaargh

Men till dem positiva sakerna :P
Jag träffade mina underbara kompisar idag, lina och isabella :)
Synd att Persson inte kunde hänka :( 
Mendet kommer nog dagar vi hinner träffas med, i hope :)

Ikväll så var vi iaf på bio , vi gick ju på hancock som jag skrev tidigare idag.
Asså f fan vilken bra film, både rolig och jävligt spännande. Det hände liksom
nåt hela tiden. Absolut min favvofilm, just nu iaf :P
Ni som inte har sett den SE den :)
Efter filmen så blev allt fucked up, hatar när du är som du är mot mina kompisar!
Better jag mig så framför dina kompisar ? :O

Åkte vidare hem till Alex :P Där va det party :D Stannade iofs inte så läne men
det var kul så länge som vi var där iaf :P  Träffade en masa folk som jag inte träffat
på år och dagar :D Riktigt kul att se er :)
Bara hoppas på att det blir lite oftare :P

Just nu sittter jag här framför tv:n övergiven pga datorspel (CS var visste viktigare än mig) 
med min kära laptop (lillasysters laptop) i knät och vet varken in eller ut !!!

Ska väl göra nåt vettigt nu , så ni får sova så gott gullegrisar så hörs vi imon :) 
L i s a a n d e r s s o n ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0