Sommaren är tillbaks :)

Åååh nu är äntligen sommaren tillbaks här i Sverige :)
Men d har väl jag oturen att jobba inne på ett fucking lager :S
Kommer ju inte ha någon  grundfärg alls innan jag åker til turkiet :(

Har ni gjort idag då ? Badat ?
På tal om badat, så kom ag att tänka på att det skulle vatt jävligt skönt med
ett kvällsdopp innan sängdags :)  Eller hur ? :)

Men men ska bara va hemma ikväll och ta det lungt för imon väntar ju ännu en
härlig dag inne på Electrolux Distriparts lagret ....
Det är en jävla tur att jag har er tjejer och alla andra nderbara killar och tjejer
som gör jobbet mkt mkt roligare :)

Nee nu ska jag inte tjöta mer skit, men återkommer senare elller kanske inte :S :)
Hahah hörs !

L i s a a n d e r s s o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0