The end

Jahaa då var ännu en härlig helg slut.
Bästa helgen på lääänge :) Hr haft det superroligt :)
Fredag: Käkade litegranna på dal baffo på piren med
Varantos och Philip, hur mysigt som helst va det. Men fy
så kallt det var :S Efter det så åkte vi runt lite inne i stan
och gick även en sväng :) Gick till cafét vid filmstaden George nånting
eller va det heter :) Där träffade vi Varantos bror och typ 15 av hans kusiner.
Lite pinsamt att sitta med dem för dem pratar arabiska, men det är tur att
man har philip som inte heller fattar vad dem säger :P hehe
Sedan körde vi hem Philip och jag och Varantos åkte hem och SOOOV :)

Lördag: Väckte varantos eller försökte at väcka varantos rätt så tidigt eftersom
jag skulle in till stan med Bella och shoppa upp våra löner ;)
För Bella gick det riktigt bra att slösa pengar , köpte för hur många tusen som helst,
själv tog jag det lite lungt med mina money eftersom jag ska till Turkiet om mindre
än 3 veckor. Där lär det bli en massa shopping. Efter shoppingen hämtade varantos
oss och vi åkte ner till vätterstranden och la oss :) Mkt mkt skönt, fick lite färg tillochmed :)
Åkte hem sedan åkte jag in till stan igen för att grilla med Varantos, Philip , Bella och Amina,
det blev ingen grillning men en liten fika blev det på Georges igen :)
Åkte sedan hem med Varantos och Somnade så gott så :)

Idag, hmm just det har jag och Varantos tvättat Philips mammas bil och hans bil, sedan åkte
vi ner till vätterstranden och la os där för att bara ta det lungt. Käkade glass gjorde vi med :)
MUMSIGT MUMSIGT :) 
Bella kom även förbi för att göra oss i sällskap, efter nån timme drog vi till Jensens Bifhouse
eller nåt sånt för att äta lite gottit, och gott det var det vill jag lova :) Jag åt grilad lax med smörstekt
potatis och stekta grönsaker till :) MMM säger jag bara!!!
Åkte ner till piren och åt en ASSTOR glass sedan drog vi hem  till mig, och bella åkte hem till sig :)
Det första vi gjorde när vi kom hem va att somna som tvåstockar  :) Skönt sm tusan :P
Spelade även lite fotboll, jag och ida mot nicklas och varantos, gissa vilka som vann ? ;)
Klart att tjejerna gjorde :) Bäst är vi jag och ida :D
och nyss åkte varantos hem, så nu sitter jag här och gör inte så mkt :)




Gotta go now, tv:n oc sängen väntar på mig ;)
Hörs!

L i s a a n d e r s s o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0