Tjaaaa

Längesen jag skrev nu , alldelles för längesen ,men va gör man när
man ingen dator har...?  Men nu så , syrrran är på jobbet så passade
på att loga in på hennes dator.

Har väl egentligen inget roligt att skriva om, vile mest bara skriva av mig
allt som snurrar runt i huvudet, eller aaa nästan allt iaf...

Har varit hemm från jobbet idag på grund av sjuk. Har fått den hemskaste
sjukdomen jag nånsin kunnat tänka mig. FY FAN FÖR DEN!
Ikväll vetifan va som händer, Frda undrade om jag ville glo på en rulle med
henne och LIna, så det är ju inte omöjligt att de blir så , annars blir det nog
bara slapp framför tv:n hemma med famlijen.
På ta om familjen så åker dem till Mellbystrand imorgon bitti. Ska bli så skönt
att få va hemma helt själv, eller nästan helt själv i en vecka , johanna min syster
är ju hemma med.
Ska bara krya på mig och just det , JOBBA !!!
Inte mitt drömjobb direkt utan mer mardömsjobb!
Men med Isabella , Stina, Carro och Syrran så blir det jävligt ycket roligare :)
Har jobbat i 3 veckor nu och har ont i ryggen som om jag hade jobbat där
i 20 år eller nåt :O :P hehehe
Men det är väl bara te å bita ihop , visa va fa mangår för, 4 vekor till , det klarar jag
nog , bara jag får bort mitt virus ur kroppen snart ! GUD HJÄLP MIG!

Haha just det jag och mamma passade på att åka och handla mat inför hela veckan till
mig och min syster, vi tog det säkra före det osäkra, alltså färdigmat! Så nu blir det
findus eller felix färdigmat i 1 hel vecka långt. Inget emot mig, tycker att det är rätt gott.

Nu fick mamma ett ryck.. som vanligt!
Hon för nämnligen för sig att vi skulle baka :) hahaah
Negebollar och kladdkaka , mina favoriter :) mums mums.



Gotta go !

L i s a a n d e r s s o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0