TJENARE HETINGAR !

Idag ska ja bjuda på en dagens outfit + tips på fina lockar + lite om min dag. 

Lets begining→


DAGENS OUTFIT ...
 
Brillor- veroModa köpta förra året
Skärp- GK köpt förra året :)
Jeans- nya köpta på veromoda HALMSTAD
T-tröja- ginatricot
Pumps-köpt där vid eurostop kommer inte ihåg va den heter =S
Väska- snodde den av syrran, hur fin är inte den liksom ?



En sak är säker!
hon kommer inte få ha den ifred ! =P


Snyggt när det är så nedtill :)


Nu är det bara de fina vädret som saknas :)




HUR FÅR MAN FINA LOCKAR ?
- svaret finns nedan- - ->


En plattång ger finare lockar än en locktång. Enligt mig.
Ta ditt hår och snurra de runt plattången så få du kanon fina lockar.
Du slipper köpa en locktång som kostar pengar + att du slipper att
ha två tångar liggande på ditt rum !




Allt kanon med er ? Det får vi hoppas =)
Här är allt på topp. Lite rastlös. Men ska strax ner och ta en spruta
till våran resa. det börjar verkligen närma sig nu. Och jag längtar som fan!
(ursäkta svärdomen) men jag längtar verkligen masssor. Jag vet att de kommer
bli kanon ! Ja menar ja reser ju med min älsklingar <3

Efter jag har varit där nere blir det till att laga lite mat sen packa upp allt från Halmstad.
Sedan städa lite. OCH Ikväll ??? hum har faktiskt ingen anning om va ja ska göra ?
Skulle ha festat men de blev ingen fest så få se hur de blir. Kanske blir fest non annan stanns ?
Sånt man märker. Det är min dag i stora drag ! Non som har nått tips på va man kan hitta på annars ?
I så fall hojta till !

Åååh nu kom sommaren i city 1990 på radion :) Nu längtar man till solen !

Aja nu ska ja inte sitta här längre !  Hoppas ni får en kanon dag ! Puss♥

L.Axelsson- men ja viste inte då, att de skulle bli vi två

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0