TJIIIINGELING !


Va några dagar sen ja skrev nu ! Men min datar lagar som fan. Tro fan den sprängs snart, kan en data sprängas för att de e för mkt virus i den ? hahah neeh tro inte de men iallfall så e den helt j*vla fuckt up !

Idag tänkte ja bjuda på en massa kul !
Bland annat
Film tips
Nyinhandlat
dagens Outfit
och lite annat gott och blandat.
Föresten på tal om gott å blandat så har ja godis där nere :) MUMUS !



Vi tar väl & börja med ett film tips !

Har tittat på en grymt bra film som ja tänkte att ja skulle rekomendera. Dom flesta av er har säkert redan sätt den!
Det är en film som handlar om afrika och om diamanterna!  Att alla är bereda att döda för diamater.
Den hadlar också om byar som krigar mot varndra. Dom gå ner i den andras byar och skjuter ner alla. OCh visa behåller dom som slavar och små barn behåller dom som barnsoldater. Denna filmen får en verkligen att tänka till. Barn dödar barn. Barn blir bortförda från deras familj för att bli barnsoldater, barn blir våldtagna och toterade. De glömer bort sin familj och va de kommer i från. De ända de får lära sig är ondska, dödande & hat. Det som är det värsta med denna film är att den är verklighetsbaserad och att de fortfarnde idag finns mer än 200 000 barn soldater.
Detta är en hemsk film. Men väldigt sevärd !


Blood diamond 



Dessa kläder har jag köpte på senaste tiden.

Rosa tub linne
Blå body
jeans
BH
Joggingbyxor
mascara
2 sonnenbrillen

Såg lite ut som ett recept de som ja skrev över hahah. Men de e de inte !

Jag är väldigt nöjd med mina köp:)
Och de e ju bra!








Dessa skor köpte ja också =)

DAGENS OUTFIT !

Kortet kom på fel håll och ja orkar inte byta


Ja med mina nya brillor ;)

Haha aja nu måste ja börja städa lite. Ikväll blir de nog bio. Japp ni hörde rätt bio på en lördag kväll ;)
haha men de ska bli nice =) Ha de knaon ! Puss♥

L.Axelsson- jag ångrar ingeting ja bara ler mig nått nytt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0