så länge du ler så ler vi tillsmmans

Good morning babe´s !

Hoppas ni har sovit lika gott som jag har.
Gick upp tidigt. Fast gick sedan & kröpp ner i sägen igen.
Huvudverk you know..

Jag som hade lovat att lägga ut massa kort idag, men jag glömde
min kamera hemma igår igen. Men ja ska försöka kolla med alla andra
om non kan skicka något kort !

Går kvällen var suvären började dock lite tidigt :P hahah..
Aja Kul hade vi som sattan i gattan i alla fall !











En ego bild på mig då!
Jag sitter och funderar på om ja ska färga mitt hår före eller efeter Turkiet ?
Ja ska ju göra massa slingor. Så om ja färgar de innan så blir det ju blekt i turkiet.
Men ajaj nån som vet vad som e bäst ? ;)

Älskar mina svarta shorts !


Just måste bara berätta om va ja och syrrans P-vänn åt igår haha.
Syrran är och jobbar så ja ocg jim måste sköta maten. Så igår åt vi först glass
till fruskost. Sen gjorde vi dessa pankakorna med massa glas & sylt på + att vi samtidigt gjorde en klasdd kaka. Sen åt vi chips och massa. hahah snacka om onyttiga.  Shit ja trodde ja skulle spricka efeter allt detta hahah ? .. aja gott va de men idag får de bli fisk eller nått till middag tro de blir lite bättre hahah ? ajaj ...



Ska dra ner och tvätta lite tänkte ja. Så duktig man e ! haha ha de kanon . Puss♥

L.Axelsson- din dröm min verklighet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0