DET ÄR FAN INTE LÄTT NÄR DET ÄR SVÅRT !

Hej åå hå =)

Är allt bra med er ? Själv så e de bara bra, har en del att tänka på men annars så rullar de på kanon !  Idag har jag jobbat, trvis hur bra som helst skit kul är det.
Vi har en råtta som springer runt på lagret med, den är jätte stor. Även fastän vi satt ut massa fällor och råttgift så dör den inte. KONSTIG RÅTTA ! aja... fatiskt lite läskigt. Tänk om man ska ta upp nått från en katång så hoppar en stor fet råtta fram hahah aja scarry...

Fick ett sms av LisaMaria igår där det stod BOKA IN FREDAG & LÖRDAG FÖR VI SKA TÄLTA :) haha Låter jätte kul & jag hade jätte gärna ställt men som sagt va så blir de nog halmstad.. Vi få se vi få se =)




Längtar som aset till halmstad nu. Om det är fint väder så är det kanon. Ska åkta motorcykel ner i så fall.
Kommer ha ont i baken sen men va fan de e de värt eller va säger ni ?

Skulle lagt upp dagens önskeoutfit men de cpade sig så få ta de i morgon ;)
Nu ska ja dra ut & gå med syrran min ha de kanon ! Puss♥

L.Axelsson- working<3

Kommentarer
Postat av: lisa

vadå ska du åka til halmstad :(... min tältning då?????

2008-07-01 @ 18:37:17
Postat av: LINA

du ska ju me till halmstad din bitch ;) <3

2008-07-08 @ 16:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0