SHAOOOOOO =)

Min Helg har varit kanon. Tänkte ta lite kort och gott om va som har hänt.
Kan säga att helgen har varit lungn. Lixsom en SOFTAR helg. Men godis chips film och kompisar !

Fredagen: Slutade jobba klockan 16.00. Gick in till stan då ( i klackar ) trodde mina fötter skulle sprängas. Shit va ont ja hade. Träffade sedan min Frida :)
Vi gick & kollade & jag hittade massa, flr en gångs skull. Allt på rean me !
Sedan tog vi 28 home to me ! Där vi åt lite sedan åkte jag, frida & syrran å handlade lite mat. Vi köpte även godis och chips & sånna här färdiga pizzor.  Så när vi sedan kom hem igen satt vi och åt, snackade tog en promenad and so on. Sedan kom Fritte och efter ett  tag övertalade Frida att även Lisa.A skulle komma! Så det blev en trevlig kväll med kortspel och gooodis :)

Lördagen:  Va i väg på förmiddagen men hittade inget. Sedan på kvällen ringde Lisa å undrade om ja vill hänga med på bio. Självklart sa jag JA!  Så jag Varre Lisa och Isabell åkte och kollade på handcock. SHIT värdens BÄSTA FILM JU ! Hur bra som helst. Juste ja ja träffade även Freddy, jätte trevligt att träffa han. Så vi stod och snackade ett bra tag innan bion började. Efter bion träffade ja Elias & Ibbe :)
Shit kul att träffa dom med :) va ett tag sen nu ! Sen träffade ja även Micke, som går på dansen. :) Kul kul=) Efter bion släppte vi av Isabell i Tokarp sedan bar det av ut till taberg där Alexander hade fest. Va typ där högst en halvtimme sen blev jag & Lisa trötta så det bar av hem. Varre vill nog eg stanna kvar men vi övertalade honom, eller aah Lisa gjorde de !  Tack för en kanon lördag alla !

jaa och idag är det söndag & det innebär SLAPPDAG ,
ska kolla film städa lite lite och laga lite god mat till Jim & Lollo kommer !



VECKANS PAR!



 


JIMMIE & LOLLO BARA FÖR ATT DOM ÄR SÅ SÖTA TILLSAMMANS !




Nu ska ja dra Hoppas ni får en kanon söndag.Med mkt mys och pys :) Pu

ss♥

L.Axelsson- kanon braaa ju ! =)

P.S min mobil har strulat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0