SEXIGT VÄDER UTE

Tjoo tanter & Gubbar :)

Allt bra med er ?? So i hope !
Idag har det varit redigt sexigt väder ute ;) mjoooow.
Skönt att solen & värmen kommer nu ! Vem har inte längtat efter de lixom ?


Jobbet gick kanon idag, lite stressigt på slutet bara, men de e ju bara kul.
När jag kom hem skulle ja klippa gräset men  fick ej igång gräsklipparen,
undra va de e för fel på den nu =S aja.... Kanske har stått still för länge ;) tsss

Så där sket de sig med gräsklippandet.. Så de fick bli till att ta en filt och lägga sig åååh sova ute.
Somnade faktiskt i en 20min. Sen in och laga mat. TACOS, me like !  Fast brände köttfärsen, like always....
Fan ja måste lära mig att de inte bara gå att ställa en gryta där & sen inte röra om =S aja sånt som kommer med tiden.
Matlagning är inte min största talang precis...
Pallade lite jordgubbar från grannens land..
Mums fan va jag älskar jordgubbar =)
Det är bra att man han grannar med jordgubbsland !










mamma skickade en bild på brossan & hans nya tröja idag :)
Saknar faktisk han ;) hihi<3


Även fast än de e skönt att vara
hem själv så saknar man familjen efter ett tag.
hhiihi<3



Ja de e la allt man gjort idag, snackat lite tel med Freddy innan. Trevlans =)
Juste ja ja råkade slå ut jim´s glass med saft på hela golvet... klantig jaa ehhh =S hihi
aja.. Lite kul efter åt kanske ...

Nu ska jag lägga mig & sleepa upp 05.00 imorgon & cykla in till work. Sov så gott ! Puss♥

L.Axelsson- så kan de va..

Kommentarer
Postat av: rickard

du har det för bra du :P

2008-07-23 @ 23:12:42
Postat av: LINA

DU MED GLADER ;)

2008-07-24 @ 07:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0