CUP, DOMMARE, RIX FM + Plugg....

Hej ÄNGLAR !

Allt är väl bra med er va ? Ja menar de e fint väder och redig sommar :) Kan de bli mkt bättre ?
Nepp skulle inte tro de...

Ja tänkte bjuda på lite kort från min helg. Allt kul att kolla kort tycker ja.
Såå aah varför sitter ja här och babblar nu KÖR vi i gång !


image535
När ja kom hem i fredags hade sis gjort en VÄLDIGT god sallad :) MUMS

image536
Hon är snäll hon & jag älskar henne !

Sedan bar det av för att döma fotboll... Det blev väldigt stressigt då dom sagt fel tid & sedan ringde... Så ja & Saga fick Rusa bort.. Men matchen gick bra..

Lördagen böev det upp tidigt dömde två matcher sedan gick de inte mer, min axel e ju paj igen så fick skit i allt. Så ja gick hem och sov.. Sedan gjorde ja iordning mig för släkten skulle upp till sommarstugan & grilla.. MKT gott va de. Sedan bar det av in till stan ja och lisa träffade Lisa & Jennifer. Nicenice sedan på kvällen bar det av till bymarken för film.. kom väl hem runt 04.00 då ja dum som ja va satt på pretty women sedan somnade ja och vaknade morgonen där på kl 08.33 nån gång.. hihi =P

Då började ja plugga gick runt i trädgården samtidigt hihi...



våran fina buske hihi ;)

image538


RIX FM FESTIVALEN
image539
HAN ÄR BÄST THATS IT =) YÄÄÄH HIHI :)




Har varit & kollat på fotboll idag ju, och först gick NHR F12 till final & vann :) Kussens lag
image540


Sedan en kvart efter gick NHR P12 till final och vann där med :):) Brossans lag !
image541
Himlans duktiga va dom, lite sega i slutet men kanske inte så konstigt dom hade spela från kl 09,00 till 16,30 i denna värmen..
image543
Kolla in min "OTROLIGT" snygga bränna ...NAAAAT

image544
& jag med mitt lockiga hår :)


Va och köpte hårfärg och så innan så i mon blir de färgning =)

Nepp nu ska ja plugga lite sen sätta på en film :) ha de NAJS TANTER & GUBBAR !
Pu
ss♥

L.Axelsson- tralallalaala....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0