GLAD MIDSOMMAR FÖR FAN !

Haluuuuuuu :)

Uch ja skriver aldrig nu för tiden. Men har inte haft orken eller tid.
Jobbat you know...

Det märks att de börjar bli midsommar nu. DET REGNAR JU ! Blääääh.
Men va fan ja säger som Jerry se det från den POSETIVA sidan..
Jobbet va kul idag like always.. fast va grymt trött i slutet..

Mum and Dad åkte till Halmstad idag. Så nu sitter man här ensam och övergiven. Hahha
nej då ja ha min kompisar och min älskade syrra. Ja och hon har varit och köpt massa mat tills i morgon =)
GOTT eller vad ? =P

Va ska man hitta på idag då? Ja har faktiskt inte än jävla anning. Kanske sitta och bara ta de lungt ? ladda lite för i morgon + att kolla på PORTUGAL MOT TYSKLAND. Tro de kan bli en redigt bra match.
Fast jag är fortfarnde ledsen för att sverige förlorade. Men Ryssland va faktiskt bättre denna gången så dom va värda att vinna.. Men FAN att inte sverige kom vidare :(:(:(:(:(:( ja och mamma som hade köpt jordgubbar och glass + att vi satt där med våra fina blå gula tröjor...

Nu ska ja gå ner & ta en varm lång DUSCH !
Ha de Gott & GLAD MIDSOMMAR FÖR FAN .. ( om ja inte hinner skriva i mon då )
Puss♥

L.Axelsson- jag är rädd trots att jag är berädd



Min tankar förr runt men kom igen kom igen, tänk du måste ta dig ut.
Men natten är redan slut min tid på jorden är redan slut..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0