Gladare än gladast :)

Heeej :)
Gissa om ja är glad? :O :P HEHE
Jo det ärnämnligen så här arr jag och Lina ska åka til Halmstad
fredag lördag söndag vecka 26 :) Och inte med vilka som helst utan
med P & V :D Det kommer bli världens helg :)
Bara massa med mys, sol oh bad (om vädret tillåter ).

En annan lite förvånande sak var att det blev helt klarblått på himlen helt plötsligt :O
Var kom det ifrån ? :P hehe
Men det va bra iaf :) Blev genast lite piggare :D

Ska alla göra ikväll ?
För min egen del så blir det nog det gamla vanliga , FOTBOLL :)
Hur fint är inte de :) ?
Nee nu ska jag drömma mig bort tll Halmstad och sen blir det fotboll
som sagt va ;)

Ha en trevlig kväll allihopa :P

L i s a a n d e r s s o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0