God kväll :)

God kväller på er alla :)
Allt bra med er nu för tiden?
Kanske ska be om ursäktför den otrligt dåliga uppdateringen till
att börja med. (A)

Har ju lämnat tillbaka skoldatorn nu över lovet så detblir inte av att
jag sätter mig vid denna sega datorn som vi har hemma... iofs så har
syrran en datorn men den får man sällan låna :(

Min helg har istort sätt spenderats med Lina, Philip och Varre :)
Hur kul som helst ocg mysigt :)

Fredag: studenten, kussen (linas syrra). Åkte vidare in til stan där vi träffade
Varre , Philip och Amina :) mkt trevligt, Varre som oxå hade tagit studenten drog
vidare på student fest på harrys medans vi andra gick hem till Philip med
lite andra småstopp på vägen dit... Det blev en helsjuk kvälll.
Först på bussen så var det en 45 åring som raggade på Philip och sedan gick
vi till Shell för lite nattmat och där va det en asäcklig gubbe som stod och flåsade
Philip i nacken :O :/ ÄCKLIG SOM FAN!
Och inte nog med det så kommer et in en kille som beställer korv och börjar hota
han som gör korven. Hel sjuk, kallade honom för horunge och masssa :O
Alla bara kollade på han .....

Drog sedan hem till philip och där väntade vi på Varre :) KOm väl dit runt halv 2 -2
och då var det dags för läggdags :) UNderbart :P

Vaknade upp runt 11 tiden :) la oss framför tv:n och käkade en mysig fulle :)
Måste bara tillägga att Philips mamma var hur underbart go som helst :)
DIGGAR HENNE !!!

Dagen har jag spenderat med VArre :P:P
Myst bort hela dagen i stort sätt :) 
 
Och nu gott folk så är det dags för bingen för min del :)
SOV SÅ GOTT !!! för det tänker jg göra :) hee

Ursäkta det tråkiga inlägget, en har inga roliga bilder på denna datorn :/
Men det kommer vill jag lova :)

L i s a a n d e r s s o n♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0