Hummm ?!?!??!?

HEJ



Jag är trött, men det är bara TVÅ dagar kvar på jobbet sen är jag ledig en vecka sen börjar ja jobba igen.
Inte för att ja är trött på jobbet. Jag älskar mitt jobb. Men är trött och behöver lite lov just nu !

Allt bra med er ? Hoppas de ! Här börjar ja inlägget med att klaga eller aah klaga gör ja ju inte säger bara att jag är trött !

Idag har ja som sagt va jobbat. ROLIGT =D
De ha flytit på hela dagen lång. Med mkt att göra.
Fick tårta idag & blev även bjuden på mat och till frukost blev vi bjudna på smörgåstårta.
Massa käk ju..


Snart är det midsommar & de blir de party med tjejerna :)
Sedan är man ledig och sen helgen där på blir de HALMSTAD.
Shit va ja har längtat. Ska bli så kul.

Lina
Personer kan ändra, men frågan är Gör dom det ?

Se ya later...Puss♥

L.Axelsson- tralalallalaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0