IRRITERAD...

Tjaaa :)
GÖr ni en underbar dag som denna  ?
Själv så ligger jag ute och solar lite med min laptop
i högsta hugg :)
Är lite irriterad på lärarna i vår skola ...
Idag när jag kom till skolan så möts jag av att resten av klassen är irriterade
till tusen och jag undrar självklart varför ... jo då var det så att våran lärare
som vi skulle ha den lektionen har gått in i väggen. Men det är inte han som
 jag är irriterad på utan dem andra lärarna som inte kan informera oss om det,
så istället för sovmorgon så åker man in till skolan... JOBBIGT!
Men tog bussen hem lika fort som jag kom, hade ju självklart inga nycklar
med mig heller så fick åka till mammas jobb. Slapp ju iaf att gå upp för backen :)


image545

Nu ska jag ta och njuta mig bort i Sveriges underbara väder :)
Hoppas bara att det håller i sig hela Juni ut :D heehhe
Inte för att jag tro det men man kan ju alltid drömma :)
Men i Juli är det hlt ok att det regnar :D hehe Jobbar ju då :) thihi
Busig jg är :D

Nee nu måste ja gå :)
Ha en udnerbar dag och njut för fasen!

L i s a a n d e r s s o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0