Måndag IGEN ...

Tjjaaa :)
Hoppade nyss ut från duschen :) Guud va skönt det va att ta sig en dusch :)
Tränade i C-hallen i idrottshuset och det var typ 100 grader varmt :S
Fick en armbåge på typ ögonbrynet, HEJ  BULA! HHAHAH
Fint är det :) Men det var ju tur att det inte blev en blåtira iaf :)




Åååh tagggar som fan tills idrotten i skolan imon , ska spela beachvollyboll
eller brännboll :D Det sistnämnda suger men Beachvollyboll på vätterstranden :D
Kan det bli bättre ? :P SVAR: NEEEEJ

image551

Sen när jag kommer hem från skolan så ska jag på cirkus med min lillebror
i Norrahammar :) Kommer nog bli lite kul :) Har inte vatt på cirkus sen
jag var liiiiten :D  Man kan säga att ja ska vara nån sorts barnvakt under
cirkusen , mamma lovade med hela syrrans fotbollslag och Niklas (lillebror) kompis:)
Hahah men det är bara kul :D

Nee nu ser jag att klockan är mkt :S
Måste sova om ja ska klara av skolan imon :P
Hahah

Sov så gott nu på er sötisar :P

 L i s a a n d e r s s o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0