Rix Fm festivalen ...

Heeej eller god morgon kanske man ska börja med istället :)
Vaknade nyss av att det var så jävla varmt i mitt rum, Lisa P
ligger fortfarander och sover så jag tog tid och sätta mig i solen lite:p

Gårdagen spenderades till en början med Lina :) Vi var hos
våran mormor och morfar och grillade :) Mumsigt det var det :)
Efter grillningen så tog vi snålskjuts av Linas syrra och Jimmy :P
SOm vanligt kanske jag skulle tillägga ... Snälla är dem<3

Väl nere i stan så tar det låååång tid innan vi äntligen hittade Lisa och Jenny,
ni kan ju tänka er hur lkätt det är att hitta dem med Lisas braiga vägbeskrivning. HAHA
Hon är inte bäst på att förklara , men tycker om henne iaf ;) <3 Hehe

Just det ja , efter nån timme så kom min och Linas dubbeldejt XD
Det var två killar som lina hade fixat :) Åkte lite karuseller, den första
vi åkte var skitkul men den andra vetifan, jag och Lisa satt och skrev oavbrutet
genom hela åket och efter så kändes det som om man var skitfull, mådde illa
i typ 2 timmar efter XD hehehe Men det var dfet värt för roligt det hade vi jag och LIsa :)

Åkte sedan hem till Filip där vi bara tog det lungt, spelade lite kort, kollade film
och fick massage :D haha hur skönt som helst.

Runt 3-4 skjutsade dem hem oss och jaaa Lisa sovde över hos mig som jag nämnde
tidigare i inlägget :) 

Ska dra nu för nu kom lisa trippande :)

Ska käka lite frulle nu , men vi hörs säkert senare:)

L i s a a n d e r s s o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0