SOMMARLOVSOMMARLOVSOMMARLOV

KAN KNAPPT FATTA DET MEN IDAG ÄR DET FÖRSTA DAGEN PÅ MITT SOMMARLOV

Och igår så var det faan i mig firande!

Min klass har verkligen varit super bra detta året..tyvärr ska vi byta klasser  till hösten, då ska jag gå TeNv 2A. Hopas verkligen att alla roliga kommer i min klass ;) 


dennis, jag jesper lina jacob vendelaälska sommarlov <3dagens frisyr

Jag både hopas och tror att detta kommer bli det bästa sommarlov ever !

SOMMAR<3Varre o Lisa myser :)sötisar
NI BETYDER SÅ OTROLIGT MCKET FÖR MIG
ni betyder så otroligt mycket för mig
SONNENBRILLEN LIXOM
filip o varre :D
DESSA HUNKAR HÄNGDE VI ME PÅ KVÄLLEN SEN
de e så grymt roliga att umgås med :)


GLAD SOMMAR PÅ ER ALLA

// LISA PERSSON

Kommentarer
Postat av: ........

lägg upp en nykter bild nästa gång!

2008-06-17 @ 23:02:29
Postat av: ...

hahah börja vara nykter då ;)

2008-06-18 @ 23:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0