SÖNDAGEN DEN 22 JUNI

GOD MORGON !
Har precis varit ute & sprungit. Känner mig värsta duktig om ja få säga de själv !
Vädret är inte på topp idag heller...puuuuh =/





Idag är det söndag & jag JOBBAR INTE för en gångs skull ! Känns gott ! 
Bara kunna slappa ! + att jag är ledig i en vecka nu me ! 
Va ska man hitta på idag då? Kanske ringa L.Andersson & kolla vad hon gör för kul!

Jag har faktiskt hunnit med rätt mkt i dag. Tränat, städat hela huset soterat alla DVD filmer där nere & strax ska ja gör lite frulle....




                                                                                                                  

Då var midsommar över för den här gången. Det regnade som vanlig... Men va fan man få se det från den posetiva sidan ! Eller va säger ni ?
Det borde ju snart komma lite sol till JKPG tycker man !


Ryssland vann mot holland igår med 3-1 hihi lite coolt att ryssland vann.
Men dom har varit bra ! Redigt bra.
Men i & få säg så har Holland varit grymt bra dom med :D

Synd att Sverige åkte ut :/

Ajajaaa BÄSTA laget vinner Thats it !!!
Nu ska ja dra ner & ta en dusch... Ha det Kanon Toppen !
Puss♥

L.Axelsson- jag tar åt mig de du skriver... ME WONT HALMSTAD NOOOW!

Kommentarer
Postat av: Anna.M

DU ÄR VÄLDIGT SÖT :) Kan inte du berätta mer om ditt liv ?

2008-07-01 @ 19:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0