TANTER & GUBBAR SOM FLYGER ÖVER MÅNEN ?

Shaoo ALLA Damer & Herrar =)

Allt vara bra med er ? ;) tss
själv så rullar de på som vanligt.
Kom precis hem från golfbanan, första gången ja gick ut hahah :)
Mamma & Pappa fick sig många skratt :) haha kul hade vi i alla fall..

Hoppas eran dag har varit på TOPP & att ni varit ute mkt i solen ! =)
Sista dagen i morgon sen är man ledig tor fre lör sön mån & kanske tis :) sen går ja ons då ja skriver prov sedn tor e de skolavslutning JIPPI =)

image552
Den är goood :) min nya favo saga som lärde mig att äta den :) MUMS :P

image553
Jag&
image554
min underbara Lisa :)

Nu ska ja dra mig natti =)
Puss♥

L.Axelsson-tralalallalalaalallalaal (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0