dont tell me what ...............

GOD KVÄLL ALLA TANTER & GUBBAR !

Fy fan va ja längtar till HALMSTAD nu..
Funderar på att åka ner dit lite tidigare. men få se hur det blir.
Jag & tåg passar inte redigt ihop om man säger så hahah...

Ja hamnar säkert nån annan stanns eller missar tåget!
Man vet aldrig med mig !



Hoppas ni haft en trevligt kväll. För det har jag haft.
Jag Lisa Philip & Varre philips Pappa och en annan tjej/dam kom inte ihåg namnet så glömsk är ja! ajaj.. vi har ialla fall sutit och spelat geni, jag och Philip vann ! Bäst är vi !

Ska bli så gött att vara ledig i en vecka nu ! Hoppas bara att vädret kan bli bättre !
Vill ha sol ffs !
















Hittade dessa kort på mig & Lisa hahah fan va kul vi hade !
Haha och snygga är vi ju med...naaaaat  !

Imorgon är det söndag ! Shit va fort det går. Då kommer Mamma, Pappa & brossan hem från Halmstad !
Har faktiskt saknat dom !

Aja nu ska ja inte sitta här och babbla mer.. Ska nog gå in och kolla på film eller nått sånt. Funderar faktiskt på titanic!
Ha det kanon Och god natt ! Puss♥

L.Axelsson- May I have your attention please?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0