Beslutångest som vanligt (A)



Hemkommen från stan/A6 nu. Hittade massa med snygga pumps men
kunde helt enkelt inte bestämma mig vilka jag skulle köpa :S
Får väl släpa med mig Lina in i helgen eller något så hon får välja
åt mig :)

image34




Tänkte göra ett litet test ;) Alltid kul för er att veta :P ENJOY :)

DIG:

1. Hur lång är du? - 174 senast jag mätte mig
2. Vad vill du bli när du bli stor? - idrottslärare tro jag :)
3. Vad pluggar du? - samhäll/ hälsa idrott
4. Har du långt hår? - nja hyffsat långt.
5. Vilken hårfärg har du? - blonda slingor med lite utväxt (A)
6. Sminkar du dig? - Japp men oftast bara mascara och lite ögonskugga.
7. Har du haft sex senaste månaden? - Nee
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - svart bh och mönstrade trosor
10. Har du kysst någon idag? - Neee


FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? - jajamensan
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Kan inte välja, båda säger vi :)
3. Hur många riktiga syskon har du? - 3 stycken.
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - Gonatt tro jag.
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - potatismos med fisk
6. Hur många ställen har du bott på? - 5 ställen och alla i denna lilla hålan Norrahammar :) hehe
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - Asså man stör ju sig på sina syskon ibland men dem kan va goa dem med ibland :D
8. Vilken familjemedlem är snällast? - Måste man välja så blir det mamma eller pappa.


KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? - I går :)
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - Hmm det måste nog varit hos Lina :D vem annars lixom :)
3. Har du kysst nån kompis? - hehe jaa
4. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Näää inte va jag kan komma på :S
5. Vem har du varit kompis med längst? - Lina såklart :D  (kusiner, säger väl allt)
6. Vem känner dig bäst? - Det är nog med Lina och sen kommer nog Lisa precis efter :)
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - Asså jag minns inte när jag sist bråkade med nåon av mina kompisar. Kanske att man bara har blivit lite irriterade på varandra. Men mitt längsta gräl har nog inte varit länge.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - Neee kan inte med sånt :S

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? - Jeans, linne & stickad kofta :)
2. Har du bytt om idag? - Japp, till min käraste jogging så fort jag kom hem från stan :D
3. Favorittröja? - Det är nog min vita VCT tröja ( heter det så tros :S )
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - Hmm, vet inte riktigt, beror ju på vilken kille det är på.
5. Har du gett bort kläder nån gång? - Jaaa massvis med gånger :)
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - JAAA
7. Har du handlat kläder genom internet? - Njaa, kommer inte ihåg om jag gjort det faktiskt :S
8. Fulaste plagget andra könet kan ha? - KOmmer inte på..
9. Vad använder du för skor? - Allt möjligt, löpardojjor, gympadojjor, tygskor  :D


VÅGAR DU:
1. Skrika åt din förälder? - Ja det vågar jag ...men gör sällan.
2. Klä dig annorlunda? - Jaa, men gör inte det.
3. Vara dig själv? - Jaaa , är alltid det  :D
4. Visa dig i bikini/badbyxor - Jajamensan
5. Fisa inför din pojk/flickvän? - har ingen, men hade inte vågat även om ja hade haft en..
6. Pierca dej? - Jaaaa, eller vi iaf. Och om man vill så vågar man nog göra det.
8. Ha sex på offentlig plats? - NJaa
9. Vara omogen? - Jaa vågar väl , men är oftast inte det , tro jag :S eheeh:)
10. Äta småkryp? - Näää :S Eww

Nu vet ni lite mer om lilla mig :)




SKa gå ner och äta nu , hoppas på att jag kan svälja nu bara :)
Känner på lukten att det är pannkakor idag :)  Gott :P

Ha det gatt :D
// Lisa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0