Det är inte alltid så lätt när det är svårt

SHAO Alla Gubbar & Tanter !  image1

Hoppas att allt är kanon med er denna härliga TORSDAGS MORGON.
Med mig är det blå himel gröna träd och soliga dagar. Alltså TOPPEN.

Första gången ja skriver själv här på bloggen. hihi.  Lite spännande eller va tycker ni ?



Vi har inte hunnit fixa med designen änu men de kommer. (=

Jag ha fastnat för rosa bikinis i år. MÅSTE HA MÅSTE HA =P


image2

image3
Guuuh va fina dom är något sjukt fina tycker ja :)
Att man längtar till sommaren nu. SOOOOOL


Va ett väldigt kort inlägg idag. Men funderar på att dra
mig in till staden och leta efter en bra och hyfsat billig
frisör så ja kan färga mitt hår och klippa mig ;) Wiiiiiiie !


Tänkte ta DAGENS LAG 

image4
BARA FÖR ATT DOM ÄR BÄST OCH SKA VINNA HELA SKITEN !


Ha det bra !

L.Axelsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0