Det är inte lätt när det är svårt :)

Tjohoo på er :) 
Hoppas på att er dag hittills har varit kanon :P 
Min egen dag har väl varit ganska så seg måste jag säga.

Sitter och kollar runt lite på internet efter ett par snygga pumps till vår/sommaren.
Men guuud vad svårt det är att bestämma sig, får panik på mig själv, och även mamma
får nog det snart kan  jag tänka mig.  har hittat runt 8 olika pumps som jag gillar men
nackdelen på hälften av dem är att det är 10 cm klack på dem, jag menar hallå jag ska
väl kunna gå i dem med, hehe :)
Men det löser sig nog, får väl åka in till staden imon och kolla runt lite.

Förresten ingen som har något tips var dem har snygga pumps till ett hyfsat bra
pris ? :D Skulle va perfa isf :)

Här kommer 2 av dem som jag vill ha till vår/sommaren.
image7
Dessa ursöta skor hittade  jag på ellos hemsida och dem går på 349 kr.

image9
Även dessa snygga kommer från ellos och kostar 149 kr (nackdel 10 cm klack).




Nehee nu ska jag nog ta och göra mig iordning och packa för snart är det ju handbollsträning.
Gud så jag har längtat till den, det var en hel vecka sedan sista träningen med laget var.
Hoppas på att det blir lite mer seriöst idag mot vad det har varit det sista nu.

Ha det bra kommer med ett inlägg ikväll, missa inte det ;)

// Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns snygga och billiga skor på din sko ;)

2008-03-27 @ 14:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0