Har precis ätit och självkla....

Har precis ätit och självklart så tappar brossan ut
hela drickan på bordet och nästan på min mob.
Haha

aja fick höra för en stund sen att de va en som tyckte att ja liknad Tilde Fröling.
Vet ni vem de e ? hon är pogramledare och va modell förr tro inte hon är de längre =S









Hoppas att eran dag har varit bra. I mogron är det fredag och sista dagen på LOVET =S OMG va fort det har gått.
De rullar nästan på för fort. hihi
Ååh ja som skulle ha pluggat med ha de blivit av ??? NEJNEJNEJ

Tänkte ta och visa lite bilder på min kläder lite mat från påskhelgen och så nu ! Sååååå NJUT =P


Här är en bild på mig då.
Randigt linne från Hm
Svart jeans från bikbok


Lila lång tröja från Kaphal
Skinjacka från skinaffären
Svart hood tröja Tippy ( halmstad)
Svarta tajts ?


Rosa linne HM
Grått linne ( fick de av Joppe )
Skinna jacka (kolla över)


Svart läng tröja ginatricot
Lila tajts HM ( snodde från syrran)
Lila halsband ???


Va tvungen att lägga ut Lisas snygga klädsel :)
LOVE IT. Visst är den underbart fin.
Jacka ginatricot
Blå längre T tröja ginatricot tajts ginatricot

image26
Jag med lila manikyrl.:) hihi.


Vist är det fins tygg ? Ja baar älska det :)
Blommor blommor blommor. KOmmer baar mer och mer nu !

ja ha de va lite om kläder hinner inte skriva mer nu så maten och de får vi ta i morgon. NATTI♥

L.Axelsson





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0