Idag har gud vatt på min sida :)

Heej alla glada :)

Sitter här IGEN, har verkligen inget kul att göra. Typiskt när det är lov och allt.
Men sitter här och glo på llite olika sidor, vill verkligen vara rik när man
ser alla snygga kläder som kommer fram nu. Men tyvärr så är man ju inte det.

Här är en outfit som jag gillar starkt, och då menar jag verkligen STARKT.

image20 

Den ser så bekväm ut men även snyggt liksom. Me like.
För alla som intevet så är jag en mkt bekväm människa när det gäller kläder,
men har bättrat mig lite nu på senaste. ( joggingoverallstiden har passerat nu )





Nu ska jag ta och göra mig iordning för mys framför TV:n och kanske lite guitar hero :D
Och självklart lite gottigottgott att tygga på ;)  ♥

Ha en trevligt kväll allihoppa ;P

Gonattt
// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0