Jag blir bara så irriterad :@

Asså det bara kokar inom mig just nu :@
Jag var ute på APU för 2-3 veckor sedan och då fick
vi en uppgift som vi skulle göra om det företaget som vi
varit på under de 3 veckorna. och i den uppiften
fanns det en uppgift om att man skulle be en svara på frågor
eller göra en intervju. Och jag gav frågorna till en person som
skulle svara på frågorna över helgen, och sedan skulle
hon skicka dem till mig via msn.

Men tro ni att hon gjorde det, NEE.
Jag har verkligen gjort allt för att få tag på henne
men det har varit omöjligt och nu efter lovet så ska den uppgiften
vara inlämnad och så fick jag ett mejl av henne idag.
Och vad tror ni att det står?
Hej lisa, förlåt om jag inte har skickat frågorna till dig
men jag har tappat bort pappret.
Aaaah gissa om jag är förbannad nu ? :O


image58


Nee nu ska jag gå och göra något annat så jag slipper
att tänka på det.

Hoppas att ni har haft en bättre dag/kväll :)
Om inte se till att ni får det ;)

// Lisa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0