LITE GOTT & BLANDAT ...

SHAOOOOOOOOOimage51

Syrran åkte idag.
Kommer sakna henne. Men ska försöka klra mig utan henne i en vecka. Hihi.
Hängde me och skjusade in henne idag. :)

image48
SYSKON KÄRLEK UPP TILL 110 % LOVE YA !

Köpte även en ny väska också.

I detta inlägg blir de 

Dagens outfit
Bilder på min nya väska
Och ävern lite mat ;)





DAGENS OUTFIT

image46
Ljus blå lång T-tröja

från Sisters 199kr
Tajts svarta från Hm 69kr för två par
Brun väska
Halsband
Armband

Hade även min pumps och min skinjacka till :)


Min nya väska. Köpte de
för att den va snygg och änkel
att ha till fest.




Nu ska ja tipsa om en god maträtt har tyärr inte reseptet här men ska fixa de ;)



DENNA GOD SOM SYRRAN OCH HENNES POJKVÄN JIMMIE LAGADE PÅ PÅSKAFTON.
Lax , potatis en kall sås och fullt med grönsaker.
Va nog bland det godaste jag ätit. MUMS :D
Ska fixa reseptet så ni kan testa att laga de.
Ja lovar att ni kommer älska de ;)

image50

Nääähhe om man skulle ta och hjälpa mamma lite med maten. Börjar bli hungrig nu efter att ha snckat om mat.
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa det :D

L.Axelsson






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0