Mysheeelg ;)

Tjiingeling :)

Allt bra med alla ?
Med mig själv, sådär måste jag säga :S
Trött, seg och halsont :S
Men inget kan stoppa mig :) haha
för ikväll så ska jag va med mina favoriter :)
Nämnligen Lina, Malm & Co :) Hur kul kommer inte det bli
liksom :P SUPERKUL, har inte träffat killarna på ett tag:/

Tänkte berätta lite om min fredagskväll också :)
Den blev riktigt mysig :)
Den började med att jag var ute och gick och så ringde
Johanna och Thilda i min klass till mig och Johannas mamma
åkte och hämtade mig och vi åkte vidare mot Maxi. Och på maxi så
köpte vi "lite" godis :) Okej mycket faktiskt, 80 spänn gick det på :S
Men tro det eller ej, vi åt upp ALLT ;) 
Vi spenderade vår fredagskväll med lite mys framför TV:n :)
Kollade på en film och sen så kollade vi även på Let´s dance :D
Mat Tina förtjänade vinnartiteln tycker jag :)


image55

Hennes danspartner ser lite ut som en alien eller nåt tycker jag :S
hehe :)








Tänkte tipsa om en skitbra film som jag Johanna och Thilda kollade
på går kväll :D  Ni bara MÅSTE se den om ni inte redan har sett den :) 


image56 

Nehepp nu måste jag verkligen dra och göra mig iordning :)
sitter ju fortfarande i pyjamas och klockan är halv 8 :S
oj då (A) 

Ha en trevlig kvälll ;)

// Lisa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0