Nedräkningen kan börja :)

Tjingeliiing :P

Gör ni för skojjsigt ?
Jaa va gör jag själv egentligen, inte allt för mkt faktiskt.
Eller joo just det sitter och drömmer mig bort till Turkiet
fast det är faktiskt hela 142 dagar, 21 veckor eller 4,5 månader.
Jag väljer nog att säga 142 dagar känns inte riktigt lika länge som
4,5 månader, eller hur?

För er som vill veta lite mer om Turkietresan så är det jag, Lina och Lisa som
ska dit den 16 Augusti, så vi slipper första veckan i skolan efter sommarlovet, Wiiie;)
Men det var inte därför vi åkte då, utan för att det var fullbokat för oss
alla andra veckor under lovet.
Vi ska iaf till Side, hotellet heter Hane. Verkar jättefint faktiskt.
Och vi har självklart beställt ALL INCLUSIVE. Haha
Vi är inte så bra på att laga mat så att säga :)
Ska iaf tillbringa en vecka i Turkiet genom att sola, bada, festa och ha det
riktigt riktigt roligt.

Kommer lite bilder på hur hotellet ser ut för er som är nyfikna :)

image10

På denna bilden ser man ganska mkt av hotellet, den har tre pooler som man ser, fotbollsplan,
gym, rutchkanor ( eller hur det nu stavas? ) och inte ligger ca 100 meter från havet. Perfa?

                               
Pool och matsalen                   Rum med utsikt                       Lisa, Lisa, Lina



Vad tro ni om det hotellet? Själv så tro jag att det kommer bli bra iaf :)
Det kan inte bli annat än kul när Lina den fina och Lisa Maria är med <3

Ska äta nu, see ya :)

//Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0