Om jag är glaaad :)

Tjenixens :)
Äääntligen hemma från idrottshuset :)
Träningen idag bestod utav en go uppvärmning och sedan bara spela, me like :P
Fast träningens diss idag blev att jag stukade min jädra fot för 4:e gången
denna veckan. Den kommer aldrig att bli bra känns det som :( 
Får väl ta och köpa mig en balansplatta eller något så jag kan stärka upp min fot igen.

På träningen fick jag veta en riktigt rolig sak, men kan inte gå ut med det än
för jag vet inte hur jag ska göra :S  USCH va svårt :/  
Men jag kan ju säga som så att det var det bästa jag fått veta på lääänge. Wiiie



     image15



Nu ska jag ta och pallra mig ner till duschen och sedan blir det TV och slapp :) 
Låter det inte otroligt kul ? :S  
Finns inget roligt att göra i Norrahammar när man är ledig.

Ha det kanonish så återkommer jag senare ikväll :) 

// Lisa
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Åååååh va nyfiken man blev nu :P

2008-03-27 @ 21:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0