ALLT I ETT

Sitter här & dricker NY pressad juice...

Har väl inte sovit allt för mkt i natt är 1 timme för mkt att ta i med ?
Jaa ni undra säkert va ja ha gjort hela natten/går dagen...
Ska baar fixa med kameran så ja kan få lite bilder i detta inlägg också...
Tänkte nämligen blogg lite om onsdagen som var samt gårdagen & idag & dagensoutfit
(eller aah onsdagensoutfit) + mina ny köp !

Uch va ja babblar massa skit nu känner jag, men ska snart komma till snacka.
Vilken dag ska man börja med tycker ni ? kanske onsdagen, aaah de får de bli..



image284

Jag ligger som sagt var lite efter här på bloggen, men va fan bättre sent än aldrig  !
I onsdags va ja & Andersson på Spring Inspiration, då Persson skulle gå modell..
"Mässan" innan va INGET ATT HA , fast de va värt att sitta där & vänta tills  SHOWN började.
Åååh va duktiga alla va & vilka snygga kläder, ville ha massa där .....

De gick inet ta så mkt bilder men försökte ta lite fast man ser inte så mkt men va fan lägger ut dom ialla fall !
Jag & Andersson tog ju lite EGO pics på vägen hem också. Föresten fatta inte att dom få ta in så mkt folk på bussen som dom gör =S Helt sjukt...

Aja slut på mitt babbel här kommer bilderna !

                
                          

         


              




Ja här va lite av bildern som togs under SHOWEN
Orka inte skriva något under varje bild men aah Titta & njut gott folk ;)





Lite Ego pics på mig & Lisa ( Andersson )
Fråga mig inte va ja gör för min ;)

Jaaa va ska man säga de va Onsdagen i korta drag. En KANON dag!
Om ja inte varit förkyld så hade de nog blivit lite partay efter men va fan SHOWN va toppen.
OCH Lisa ( Persson ) ÄGDE HELT ÄNKELT !




image304

Vaknade upp non gång vid 07.00, förkyldningen kändes MKT bättre.
Började sminka mig & klä på mig lite clothers ( ingen anning om hur de stavas men va fan )
I alla fall skulle ner till mormor & morfar där hela släkten skulle fira brossan min & Monika ( Anderssons mamma )
Så vi åte jätte god mat och tårta ååh glass "mums", det värsta när man är nere hos dom är att man ALLTID äter för mkt.. Aja va trevligt att träffa alla & GRATTIS !

Aja ungefär vid halv fem då alla skulle gå hem, drog ja & Lollo in till stan för att träffa Pata, Jim & Jonte..
Vi kom förre dom hem till Jim så satt & snackade med hans päron en stund. Jätte goa är dom :) Hur snälla som helst ..  =)

Aja efter en kvart så kom fjurna hem, så vi satte oss och kollade på non film eller aah ja kollade inte, satt mest och halv sov ( fick ont i huvudet ) Men killarna började korka upp, och framåt kvällen drog vi och kollade på M 20
( ett band ) Tro de hette M 20 , ajaj dom va välidgt duktiga ialla fall !

Sedan bar det av till HABO för att lämna Pata...
Aaah harregud vilken bilfärd fattar inte hur Lollo kunde köra =S hahah ajaj..

Sedan hem till Jim där vi myste kollade film och sjötade..
Sov kanske en timme i natt, inte äns de tro ja =S
Men va fan de va en himlans lyckad kväll med mkt skratt snack och pinsamheter ;)

Haha ajaj, jag & jonte åkte bort idag på morgonen till resecentrum för att sedan ta bussen/ bussarna hem...

aaah de här va min torsdag / torsdags natt
Kanske inte låter så kul när ja förklarar allt men de va en KANON LYCKAD KVÄLL/ NATT IGÅR  =)=)=)




image305

Aah & nu sitter man här ( tänk att de redan är FREDAG ) Dagarna går så sjukt fort...
Aja ha inte gjort så mkt idag än bara åkt buss och druckit massa kaffe & Juice för att bli pigg !

Ska snart lägga mig och sova en timme eller två ( fast är inte så värst trött längre )
Men de kommer la framåt dagen..

Ikväll blir de la till att va me några friends or something...

Aja kan återkomma med ett inlägg senare.. När a vet va som händer & sker..
Nu ska ja ta & lägga in mina nya köp + en onsdagsotfit !

image293
Leggins- HM
koral tub/klänning - Gina  ( NY )
kofta ( som inte syns ) - Vero
Skinnjacka- skinnaffären
Pumps- sjökvistens

Aah såhär såg ja ut i onsdags !  :)
Älskar korall färgade kläder eller i och få säg så älskar ja alla färger just nu ;) hihi

SHOPING RUNDA


image301nya shorts från vero- härliga till sommaren :)


Ny korall färgad klänning - Gina
öronhängen- HM
Kortbyxor- Vero

Köpte även en jätte fin ring men glömde ta kort på den men få lägga in den i ett senare inlägg..
Tyvärr så va den lite förstor, men va fan skit samma hihi...



BROSSAN FYLLER ÅR IDAG OCKSÅ :) GRATTIS :D:D:D:D JA MÅ HAN LEVA JA MÅ HAN LEVA JA MÅ HAN LEVA UT I HUNDRADE ÅR JA VIST SKA HAN LEVA JA VIST SKA HAN LEVA JA VIST SKA HAN LEVA UT I HUNDRADE ÅR!
Ha en toppen födelsedag ! ! !  Älska dig ♥


Nu ska ja sätta på lite musik & dansa sen sova !

Ha det bra ! Pusspuss♥

L.Axelsson- you know you know you know




Kommentarer
Postat av: Louise. M

Va har du köpt din väska ?
;)

2008-05-02 @ 09:38:00
Postat av: råå

haha..finns de ingen kortare modell? ;) :D

2008-05-03 @ 14:29:39
Postat av: L.Axelsson

Hahah nej annars hade ja ju köpt de ;) tsss **

2008-05-03 @ 16:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0