Äntligen fredag :)

God morgon god morgon:D:D
Sovit gött inatt? :)
Det har jag , hur skönt som helst att få sova hur länge man vill:)
Men iofs så sov jag inte allt för länge :) halv 10 är ju iaf bättre än 7 som man
får gå upp när det är skola.
Dagen började med att man fick god frulle , frallor (mumsigt).
Sedan fick jag gå upp på mitt väldigt stökiga rum och stääda :/
Usch va dammigt det var! Hur äckligt som helst, men nu är det städat och rent
som in i :) Skönt det iaf :)

Gårdagen så ut på följande sett:
Åkte ner till mormor för att fira mamma och Calle som fyller år den närmsta dagarna
Calle idag och mamma i övermorgon ;)
Gud vilken god mat man fick av mormor och morfar, potatis, stek och sås :)
Sen efetrrätt och sedan tårta och bullar på det :) Allt detta åt vi på ca 3.5 timmar.
Mätt resten av dagen typ. Kvällen kulle spenderats med Lina men hon kunde inte sedan,
så jag satt hemma med familjen och kollade på deja vu eller vad den heter, bra men
jag är rätt så trög när det gäller filmer så det tog lite tid att fatta :D

Asså har örökt att lägga ut bilder från spring inspiration i två dar nu men det
fungerar inte :S asjobbigt!

image306
får väl bli en härligt sommarlid från 2006 istället :) Halmstad, oförglömligt!

Ska dra nu , maten väntar :)
Pusspuss
//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0