Det börjar verka kärlek bannimej

Tjaaa :)
Uppdaterar inte så jäkla bra nu för tiden och det lär ju inte
bli bättre från och med nästa vecka. Lämnar nämnligen in min
dator i skolan då :( Hur ska jag klara mig ? :O

Jaja min dag har iaf sett ut så här :
Började vid 9 med orientering, jag och matilda ägde ju :)
Nästbäst i klassen :O Wiiiiehooo
Efter det så väntade världens segaste lektion, nämnligen medicinsk grundkurs.
Gick sedan in till A6 och köpte ett linne som jag ska ha till min kjol och
en klänning på VILA :) Nice ere :D

Nee nu ska jg fortsätta kolla på desperate houseviwes :)
Hoppas ni haft en bra dag och kommer att ha en bra kväll :P 

Just det glömde berätta att jag är ledig imno :P SKÖNT SOM ATTAN ! 

Puss och god natt
L i s a a n d e r s s o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0