Dommarkurs, sverige match + massa inbokat !

Tjenare SNYGGINGAR =)

Jag kom precis hem från dommarkursen. Va där i 3,5h ungefär. Så nu känner ja mig fulld lärd igen!
Ska bara läsa hela den nya spelregelboken.
Med ny regler och regeler som tagits bort + att ja ha massa andra papper att läsa.
image468

Föresten ja & mamma kanske har fixat resa och biljetter till Sverige matchen ;) wiiiie. Hoppas verkligen nu !
Ajaj hahaha tänk att man kan bli så lycklig över några biljetter, hoppas bara att vi få dom ;) Vill VERKLIGEN !

Imorgon är ja " LEDIG "  eller jag tar ialla fall en ledig dag känner att ja behöver de, eller va tycker ni ?



Guuuh ja sitter här med värsta ståpälsen fryser som F*N !
Tycker de e skit kallt... Eller e de bara ja som är lite känslig ? hahah...

Aja ja vet ungefär hur hela min helg ser ut nu me..

fredag in till stan en stund sen vet ja inte mer
Lördag dömma fotboll 9-10 sedan jobbar ja 11-18 sen blir dee la att vara med polarna ;)
Söndag dömma fotboll 9-11 sedan jobba 12-20

Måndag förhoppningsvis på väg till svergie matchen ! :)

Sedan näst nästa helg ska ja dömma hela dagen på lördagen och hela söndagen..
Massa dömmande nu hahah + jobb. men de e bara nice tycker ja !  :)

Aja orka inte sitta här & skriva upp massa skit nu hihi.. Aja slepp well babys !

L.Axelsson- forboll i stora last ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0